Lediga jobb som Administrativ assistent i Gagnef

Se lediga jobb som Administrativ assistent i Gagnef. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Gagnef som finns hos arbetsgivaren.

Bemanningsassistent

Ansök    Nov 12    Gagnefs kommun    Administrativ assistent
Gagnefs kommun är Gagnefs kommuns största och mest spännande arbetsgivare! Här finns jobb i 150 olika yrkesgrupper. Tillsammans gör vi skillnad för invånare och besökare i kommunen. Som medarbetare i Gagnefs kommun delar vi en gemensam värdegrund – det vill säga de grundläggande värderingar och förhållningssätt som gäller. Den genomsyrar vårt dagliga arbete. https://youtu.be/xrInzj-oJC8 - Jag är här för alla i Gagnefs kommun - Jag är kommunikativ ... Visa mer
Gagnefs kommun är Gagnefs kommuns största och mest spännande arbetsgivare! Här finns jobb i 150 olika yrkesgrupper. Tillsammans gör vi skillnad för invånare och besökare i kommunen.

Som medarbetare i Gagnefs kommun delar vi en gemensam värdegrund – det vill säga de grundläggande värderingar och förhållningssätt som gäller. Den genomsyrar vårt dagliga arbete.


https://youtu.be/xrInzj-oJC8



- Jag är här för alla i Gagnefs kommun

- Jag är kommunikativ och möter människor med respekt

- Jag ser utvecklingsmöjligheter, reflekterar och agerar








Vill du bli en del av oss?

Bemanningscentrum består av två bemanningsassistenter, en bemanningssamordnare samt en enhetschef.

Hos oss arbetar både tillsvidareanställda poolmedarbetare, tidsbegränsat anställda med timlön och deltidsanställda som vill arbeta mertid. Bemanningscentrum bemannar frånvaro upp till 14 dagar inom vård och omsorg, LSS, skola och förskola.

Arbetsuppgifter
Som Bemanningsassistent arbetar du med tillsättning av vikarier utifrån verksamheternas beställning och bidrar till att bemanningen sker på ett effektivt sätt med de personalresurser som finns tillgängliga. Du arbetar i kommunens bokningssystem och arbetet sker i nära samarbete med kommunens chefer och beställare.

Du har även mycket kontakt med kommunens tidsbegränsat anställda med timlön och våra poolmedarbetare. Tillsammans med din kollega utbildar du och handleder verksamheterna i bemanningsfrågor och systemstöd.

Tjänsten innefattar även administrativt arbete, uppföljning av vikarier samt att delta vid rekryterings/informationsträffar. Uppdraget innebär att telefon och dator kommer bli dina främsta arbetsverktyg.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete samt intresse för utvecklings- och förändringsarbete. Då mycket av vårat arbete sker i olika system och med tekniska hjälpmedel krävs att du har en god IT-kunskap och förmåga att hantera tekniska hjälpmedel. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i bokningssystem. Erfarenhet av arbete i Heroma är meriterande. Det är meriterande om du har kunskap i arbetsrätt, gärna från utbildning på personal- och arbetslivsprogrammet. Vi ser att du har viss vana att tala inför grupp. 

Det är meriterande om du tidigare har arbetat med bemanning samt om du har förståelse och erfarenhet av våra verksamheters behov och utmaningar.  

För att lyckas i rollen ser vi att du är en engagerad person som har lätt för att kommunicera på svenska i tal och skrift samt har ett professionellt bemötande i alla situationer och mot alla människor. Du kommer ha många kontakter i din roll som bemanningsassistent och det krävs att du kan skapa goda relationer. 

Som person har du en positiv inställning och lätt för att anpassa dig till förändringar. I vårat team ser vi samarbete och arbetsglädje som viktigt och det behöver du också göra. Vi ser gärna att du kommer med idéer och har ett lösningsfokuserat arbetssätt.

Du har förmåga att se din del i helheten och en vilja att hitta så bra lösningar som möjligt för våra vikarier och verksamheter. Du kan ta egna initiativ och själv se vad som behöver göras och du har ett strukturerat och strategiskt arbetssätt.

Villkor
Vikariat 1 år, heltid. Intervjuer sker löpande under rekryteringen. Tillträde snarast till och med januari 2023. 

Som medarbetare i Gagnefs kommun kommer du att ingå i ett sammanhang där du har nära till både kunder/brukare/medborgare och kollegor. Vi arbetar ständigt med att bredda vår kompetens och vår arbetsmiljö präglas av att vi stöttar, stärker och utvecklar varandra i vår profession. Som en del av Gagnefs kommun tillhör du en arbetsplats med stort fokus på utvecklingsfrågor - för att kunna möta såväl dagens som framtidens utmaningar.


Övrigt

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljning av platsannonser. Vi har i förväg beslutade annonserings och sökvägar. Insända ansökningshandlingar återsändes ej. 


Personer med skyddade personuppgifter rekommenderas att skicka ansökan med brevpost till adress; Gagnefs kommun,785 80 Gagnef.  I ansökan ska framgå vilken tjänst som söks och en tydlig information om myndighetsbeslut om skyddade personuppgifter. Önskvärt är att Skatteverkets beslut om skyddade personuppgifter följer med ansökan för att ansökan ska kunna skyddas på rätt sätt från början. Visa mindre

Administratör till hemtjänsten

Gagnefs kommun är Gagnefs kommuns största och mest spännande arbetsgivare! Här finns jobb i 150 olika yrkesgrupper. Tillsammans gör vi skillnad för invånare och besökare i kommunen. Som medarbetare i Gagnefs kommun delar vi en gemensam värdegrund – det vill säga de grundläggande värderingar och förhållningssätt som gäller. Den genomsyrar vårt dagliga arbete. https://youtu.be/xrInzj-oJC8 - Jag är här för alla i Gagnefs kommun - Jag är kommunikativ ... Visa mer
Gagnefs kommun är Gagnefs kommuns största och mest spännande arbetsgivare! Här finns jobb i 150 olika yrkesgrupper. Tillsammans gör vi skillnad för invånare och besökare i kommunen.

Som medarbetare i Gagnefs kommun delar vi en gemensam värdegrund – det vill säga de grundläggande värderingar och förhållningssätt som gäller. Den genomsyrar vårt dagliga arbete.


https://youtu.be/xrInzj-oJC8



- Jag är här för alla i Gagnefs kommun

- Jag är kommunikativ och möter människor med respekt

- Jag ser utvecklingsmöjligheter, reflekterar och agerar








Vi söker ny administratör till hemtjänsten i Gagnefs kommun då vår nuvarande administratör går i pension.

Jobbet är omväxlande på många olika sätt då du är ett dagligt stöd till samtliga medarbetare inom verksamheten, samverkar med externa aktörer och växlar arbetsplats mellan de två hemtjänstdistrikten.

Hemtjänstens uppgift är att underlätta det dagliga livet för våra brukare som på grund av ålder, funktionshinder eller sjukdom får svårt att klara sig själva. Hemtjänstens ambition är att göra det möjligt att bo kvar i det egna hemmet så länge som möjligt genom stöd, omvårdnad och service av god kvalitet med brukaren i fokus. Hemtjänsten är uppdelad i två distrikt. Det Västra distriktet som har sina lokaler i Dala-Floda och det Östra distriktet som har sina lokaler i Djurås. Som administratör arbetar du för båda distrikten.

Som administratör inom hemtjänsten ger du administrativt och tekniskt stöd till personal och enhetschefer vilket skapar förutsättningar för verksamheten att ge våra medborgare bästa möjliga service. Om du trivs med ett dynamiskt arbete där du ges möjlighet till utveckling är detta arbetet för dig!

Arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du att utföra administrativt arbete inom enheten så som löner, fakturor, schema, beställningar eller andra aktuella administrativa uppgifter. Rollen innebär även att samarbeta och samverka med interna och externa samarbetspartners. Du kommer att hantera och bistå verksamheten med stöd i digitala system och utrustning. Du förväntas även bidra med förbättringar av rutiner och processer samt ge stöd till andra kollegor.

Kvalifikationer
Du har erfarenhet av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter samt som ett administrativt stöd till chefer. Har du dessutom administrativ utbildning är det meriterande. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenheter från schemaplanering samt från kundnära arbete. För tjänsten är det viktigt att du har god förståelse och kunskap att använda tekniska och digitala hjälpmedel eftersom du kommer fungera som ett stöd till chefer och kollegor i de digitala frågorna. Tjänsten kräver även god svenska i tal och skrift samt B-körkort då du måste kunna förflytta dig mellan distrikten.

I rollen som administratör är det viktigt att du är trygg i dig själv och har förmågan att behålla lugnet även vid omväxlande och stressande situationer. Du ser utvecklingsmöjligheter och tar också initiativ till att genomföra dem. För att trivas i rollen är det viktigt att du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och själv strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter samt förstår vikten av ett professionellt bemötande. 

Villkor
75% tillsvidare med tillträde 2022-02-01 eller enligt överenskommelse.

Som medarbetare i Gagnefs kommun kommer du att ingå i ett sammanhang där du har nära till både kunder/brukare/medborgare och kollegor. Vi arbetar ständigt med att bredda vår kompetens och vår arbetsmiljö präglas av att vi stöttar, stärker och utvecklar varandra i vår profession. Som en del av Gagnefs kommun tillhör du en arbetsplats med stort fokus på utvecklingsfrågor - för att kunna möta såväl dagens som framtidens utmaningar.


Övrigt

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljning av platsannonser. Vi har i förväg beslutade annonserings och sökvägar. Insända ansökningshandlingar återsändes ej. 


Personer med skyddade personuppgifter rekommenderas att skicka ansökan med brevpost till adress; Gagnefs kommun,785 80 Gagnef.  I ansökan ska framgå vilken tjänst som söks och en tydlig information om myndighetsbeslut om skyddade personuppgifter. Önskvärt är att Skatteverkets beslut om skyddade personuppgifter följer med ansökan för att ansökan ska kunna skyddas på rätt sätt från början. Visa mindre

Administratör till SÄBO och HSL

Ansök    Aug 18    Gagnefs kommun    Administrativ assistent
Gagnefs kommun är Gagnefs kommuns största och mest spännande arbetsgivare! Här finns jobb i 150 olika yrkesgrupper. Tillsammans gör vi skillnad för invånare och besökare i kommunen. Som medarbetare i Gagnefs kommun delar vi en gemensam värdegrund – det vill säga de grundläggande värderingar och förhållningssätt som gäller. Den genomsyrar vårt dagliga arbete. https://youtu.be/xrInzj-oJC8 - Jag är här för alla i Gagnefs kommun - Jag är kommunikativ ... Visa mer
Gagnefs kommun är Gagnefs kommuns största och mest spännande arbetsgivare! Här finns jobb i 150 olika yrkesgrupper. Tillsammans gör vi skillnad för invånare och besökare i kommunen.

Som medarbetare i Gagnefs kommun delar vi en gemensam värdegrund – det vill säga de grundläggande värderingar och förhållningssätt som gäller. Den genomsyrar vårt dagliga arbete.


https://youtu.be/xrInzj-oJC8



- Jag är här för alla i Gagnefs kommun

- Jag är kommunikativ och möter människor med respekt

- Jag ser utvecklingsmöjligheter, reflekterar och agerar








Gagnefs kommun söker en administratör till Älvuddens särskilda boende samt vår Hälso-sjukvårdsenhet.

Verksamheterna ligger naturskönt vid älvmötet i Djurås!

Inom Vård och omsorg arbetar i Gagnefs kommun arbetar vi mycket med utveckling och strategier för att klara framtidens utmaningar. Tillsammans med personalen arbetar vi med ständiga förbättringar i det dagliga arbetet. Det kan vara förbättringar för våra brukare, personal eller annat som gör att vi blir mer effektiva och gör rätt saker på jobbet. För oss är det viktigt att personalen är delaktig och att de trivs med sitt arbete. All personal har individuell schemaplanering. Inom särskilda boenden har vi infört Lifecare planering, vilket innebär att verksamheterna bemannas efter brukarnas behov.

Som administratör inom Vård och omsorg ger du administrativt och tekniskt stöd till personal och enhetschefer vilket skapar förutsättningar för verksamheten att ge våra medborgare bästa möjliga service. Om du trivs med ett dynamiskt arbete där du ges möjlighet till utveckling är detta arbetet för dig!

Arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du att utföra administrativt arbete inom enheten så som löner, fakturor, vikarietillsättning, schema, beställningar eller andra aktuella administrativa uppgifter.  Jobbet är omväxlande på många olika sätt då du är ett dagligt stöd till samtliga medarbetare inom verksamheten, samverkar med externa aktörer och växlar mellan de två verksamheterna. Rollen innebär även att samarbeta och samverka med interna och externa samarbetspartners. Du kommer att hantera och bistå verksamheten med stöd i digitala system och utrustning. Du förväntas även bidra med förbättringar av rutiner och processer samt ge stöd till andra kollegor.

Kvalifikationer
Du har erfarenhet av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter samt som ett administrativt stöd till chefer. Har du dessutom administrativ utbildning är det meriterande. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenheter från schemaplanering samt från kundnära arbete. För tjänsten är det viktigt att du har god förståelse och kunskap att använda tekniska och digitala hjälpmedel eftersom du kommer fungera som ett stöd till chefer och kollegor i de digitala frågorna. Tjänsten kräver även god svenska i tal och skrift samt B-körkort då du måste kunna förflytta dig mellan distrikten.

I rollen som administratör är det viktigt att du är trygg i dig själv och har förmågan att behålla lugnet även vid omväxlande och stressande situationer. Du ser utvecklingsmöjligheter och tar också initiativ till att genomföra dem. För att trivas i rollen är det viktigt att du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och själv strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter samt förstår vikten av ett professionellt bemötande. 

Villkor
80% tillsvidare med tillträde enligt överenskommelse.

Som medarbetare i Gagnefs kommun kommer du att ingå i ett sammanhang där du har nära till både kunder/brukare/medborgare och kollegor. Vi arbetar ständigt med att bredda vår kompetens och vår arbetsmiljö präglas av att vi stöttar, stärker och utvecklar varandra i vår profession. Som en del av Gagnefs kommun tillhör du en arbetsplats med stort fokus på utvecklingsfrågor - för att kunna möta såväl dagens som framtidens utmaningar.


Övrigt

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljning av platsannonser. Vi har i förväg beslutade annonserings och sökvägar. Insända ansökningshandlingar återsändes ej. 


Personer med skyddade personuppgifter rekommenderas att skicka ansökan med brevpost till adress; Gagnefs kommun,785 80 Gagnef.  I ansökan ska framgå vilken tjänst som söks och en tydlig information om myndighetsbeslut om skyddade personuppgifter. Önskvärt är att Skatteverkets beslut om skyddade personuppgifter följer med ansökan för att ansökan ska kunna skyddas på rätt sätt från början. Visa mindre

Bemanningssamordnare

Gagnefs kommun är Gagnefs kommuns största och mest spännande arbetsgivare! Här finns jobb i 150 olika yrkesgrupper. Tillsammans gör vi skillnad för invånare och besökare i kommunen. Vill du bli en del av oss? Bemanningscentrum består av två bemanningsassistenter, en bemanningssamordnare samt en enhetschef. Hos oss arbetar både tillsvidareanställda poolmedarbetare, tidsbegränsat anställda med timlön och deltidsanställda som vill arbeta mertid. Bema... Visa mer
Gagnefs kommun är Gagnefs kommuns största och mest spännande arbetsgivare! Här finns jobb i 150 olika yrkesgrupper. Tillsammans gör vi skillnad för invånare och besökare i kommunen.



Vill du bli en del av oss?

Bemanningscentrum består av två bemanningsassistenter, en bemanningssamordnare samt en enhetschef.

Hos oss arbetar både tillsvidareanställda poolmedarbetare, tidsbegränsat anställda med timlön och deltidsanställda som vill arbeta mertid. Bemanningscentrum bemannar frånvaro upp till 14 dagar inom vård och omsorg, LSS, skola och förskola.

Arbetsuppgifter
Som bemanningssamordnare ansvarar du för rekrytering av timvikarier till vård och omsorg, LSS, skola och förskola. Du kommer att ha nära kontakt med enhetschefer och medarbetare i verksamheterna. Tjänsten innefattar även bemanning, administrativt arbete, uppföljning av vikarier samt att delta vid rekryteringsträffar och event.  

Kvalifikationer
Du har bred kunskap och förståelse för verksamheternas behov och utmaningar samt god erfarenhet av rekrytering och bemanning inom skola, förskola, vård och omsorg. Det är meriterande att även ha arbetat inom vård och omsorg och/eller skola/förskola.

Du har erfarenhet av administrativt arbete samt utvecklings- och förändringsarbete och har viss vana att tala inför grupp. Du har även erfarenhet av boknings- och rekryteringssystem. Erfarenhet av arbete i Heroma är meriterande.

För att lyckas i arbetet krävs det att du har en god kommunikationsförmåga, skapar förtroendefulla relationer samt arbetar bra både självständigt och i team. Du arbetar och tänker strukturerat och strategiskt.

Villkor
Tillsvidareanställning, heltid. Intervjuer sker löpande under rekryteringen. Tillträde enligt överenskommelse.

Som medarbetare i Gagnefs kommun kommer du att ingå i ett sammanhang där du har nära till både kunder/brukare/medborgare och kollegor. Vi arbetar ständigt med att bredda vår kompetens och vår arbetsmiljö präglas av att vi stöttar, stärker och utvecklar varandra i vår profession. Som en del av Gagnefs kommun tillhör du en arbetsplats med stort fokus på utvecklingsfrågor - för att kunna möta såväl dagens som framtidens utmaningar.


Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljning av platsannonser. Vi har i förväg beslutade annonserings och sökvägar. Insända ansökningshandlingar återsändes ej. Visa mindre

Kommunikativ projektadministratör till kund inom fastighet

Har du minst 3 års erfarenhet som administratör? Har du också vana av projekt och administrativa rutiner? Välkommen att ansöka Om uppdraget Vår kund med inriktning fastighet i Gävle söker nu en konsult för ett uppdrag om ca 2-3 månader med start omgående. Du kommer att tillhöra deras byggavdelning där en del av arbetsuppgifterna går ut på att utveckla och följa upp rutiner för förbättrad kvalitet inom enheten. Dina arbetsuppgifter I rollen kommer du bl... Visa mer
Har du minst 3 års erfarenhet som administratör? Har du också vana av projekt och administrativa rutiner? Välkommen att ansöka

Om uppdraget

Vår kund med inriktning fastighet i Gävle söker nu en konsult för ett uppdrag om ca 2-3 månader med start omgående. Du kommer att tillhöra deras byggavdelning där en del av arbetsuppgifterna går ut på att utveckla och följa upp rutiner för förbättrad kvalitet inom enheten.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du bland annat att arbeta med uppföljning och analys av administrativ leverans samt efterföljande av rutiner och aktiviteter i projekt, uppdrag och utredningar. Vidare att vara behjälplig i hanteringen av digitala mappstrukturer och webbplattform. Uppföljning av utförda aktiviteter enligt checklista på webbplattform för respektive projekt/uppdrag gentemot ansvarig projektledare. Dessutom att stötta interna och externa projektledare/uppdragsledare i administrativa rutiner i pågående projekt/uppdrag. Du kommer att vara kontaktperson gentemot sakkunniga om så behövs.

Dina kvalifikationer

- Högskoleutbildning med examen inom relevant område

- Minst 3 års erfarenhet från liknande arbete
- Erfarenhet av projekt och administrativa rutiner
- Goda kunskaper i svenska och engelska
- God datorvana
- Erfarenhet från fastighet/byggbranschen är meriterande


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag onsdag 3/9 2020

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Visa mindre

Administrativ assistent

Gagnefs kommun är Gagnefs kommuns största och mest spännande arbetsgivare! Här finns jobb i 150 olika yrkesgrupper. Tillsammans gör vi skillnad för invånare och besökare i kommunen. Beskrivning Kommunstyrelseförvaltningens administrativa enhet ansvarar bl. a. för kommunens nämndadministration, ärendehantering, arkiv och reception. Enheten består av ca 10 medarbetare med många olika kompetenser. Nu söker vi en Administrativ assistent (100%) med plac... Visa mer
Gagnefs kommun är Gagnefs kommuns största och mest spännande arbetsgivare! Här finns jobb i 150 olika yrkesgrupper. Tillsammans gör vi skillnad för invånare och besökare i kommunen.



Beskrivning
Kommunstyrelseförvaltningens administrativa enhet ansvarar bl.

a. för kommunens nämndadministration, ärendehantering, arkiv och reception. Enheten består av ca 10 medarbetare med många olika kompetenser. Nu söker vi en Administrativ assistent (100%) med placering inom den administrativa enheten.





Arbetsuppgifter
Ditt huvudsakliga arbetsställe är kommunens reception – en viktig funktion för den samlade kommunförvaltningen. Du arbetar serviceinriktat både externt gentemot allmänheten och inåt mot den egna organisationen. Du gillar växlande arbetsuppgifter och ett högt arbetstempo. Du ingår i ett arbetslag som bl.a. svarar för ärendehantering, distribution av post, registrering av ärenden, expediering av beslut samt utlämning av allmänna handlingar. På olika sätt bidrar du till god service och effektiv ärendehantering. Du är del av den administrativa enheten som stödjer kommunstyrelsen med att leda, styra, följa upp och utveckla de kommunala verksamheterna.





Kvalifikationer
- Du har fullgjord gymnasieutbildning med för tjänsten lämplig inriktning
- Tidigare erfarenhet av receptionsarbete och vana att hantera kundkontakter
- Dokumenterad vana att arbeta med ärendehanteringssystem
- Visad erfarenhet av att arbeta digitalt, främst inom dokumentation, information och expediering
- Erfarenhet av offentlig förvaltning och offentlig ärendehantering
- Goda kunskaper i engelska, främst i tal

 

Vi värderar din kompetens utifrån följande ledord: personlig mognad, självgående, självständighet, samarbetsförmåga, flexibel, serviceinriktad, kulturellt medveten och kommunikativ.

Vi förutsätter att du delar Gagnefs kommuns värdegrund.

Det är ett krav att du innehar lägst B-körkort.





Villkor
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%, med tillträde 2020-02-03 eller efter överenskommelse.





Som medarbetare i Gagnefs kommun kommer du att ingå i ett sammanhang där du har nära till både kunder/brukare/medborgare och kollegor. Vi arbetar ständigt med att bredda vår kompetens och vår arbetsmiljö präglas av att vi stöttar, stärker och utvecklar varandra i vår profession. Som en del av Gagnefs kommun tillhör du en arbetsplats med stort fokus på utvecklingsfrågor - för att kunna möta såväl dagens som framtidens utmaningar.


Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljning av platsannonser. Vi har i förväg beslutade annonserings och sökvägar. Insända ansökningshandlingar återsändes ej. Visa mindre